onsdag 10 december 2014

Onsdag = ridlektion x 3

Äntligen onsdag och en av veckans höjdpunkter...eftermiddag/kväll på Skogslotten med finaste tjejerna, ridlektioner för oss alla tre. Idag är det hoppning och det känns alltid lite extra pirrigt i magen.

Efter att ha ramlat av på min andra hopplektion efter att jag börjat rida igen, så känner jag  mig lite osäker och rädd...blev så tydligt för mig att det definitivt inte är värt all den smärta efter ett fall, även om jag tycker det är superkul att hoppa. Ridningen ger mig så otroligt mycket och vill inte riskera den p g a min dumdristighet och jag får verkligen inte skada mig igen.

Jag är med på hopplektionerna men hoppar låga hinder, max 40 - 50 cm och jag har under större delen av terminen fått ha samma häst. En häst som jag känner mig trygg på och som jag bara älskar...fina Backburn <3.

Blackburn och jag efter att vi "vann" halloweenhoppningen :)

Inga kommentarer: